Welkom op 123platenspeler.nl

Wat is 123platenspeler?

Wat verkoopt 123platenspeler?

123platenspeler is een elektronica webwinkel van verschillende merken zoals o.a. Soundmaster, Muse, Pure Acoustics, Krüger & Matz, GPO waarbij wij ons willen onderscheiden met een opvallend en eigentijds assortiment. Wij verkopen verschillende elektronicaproducten zoals platenspelers, hifi, radio’s, mediacenters, hoofdtelefoons, wekkers, karaokespelers en andere elektronica gadgets.


Hoe lang bestaat 123platenspeler al?

123platenspeler is in 2015 opgericht en is onderdeel van RM Handel.


Hoe verkoopt 123platenspeler?

Bij 123platenspeler verkopen wij onze producten alleen via de webwinkel.

 

Wat zijn de sterke punten van 123platenspeler?
  • 123platenspeler is 24 uur online en u kunt u bestelling op ieder gewenst uur plaatsen.

  • 123platenspeler heeft klantvriendelijke en deskundige medewerkers. Onze medewerkers zijn er om je van dienst te zijn en hebben uitgebreide kennis van zaken.

  • 123platenspeler heeft een ‘vandaag besteld, morgen in huis’ service. Dat betekent dat als je voor 16h00 producten besteld die op voorraad zijn, deze de volgende werkdag bezorgd zullen worden.

  • 123platenspeler hanteert geen verzendkosten. Je krijgt je bestelling gratis thuisbezorgd.

  • 123platenspeler heeft een ‘niet tevreden, geld terug’ garantie. Je kunt binnen 14 dagen je product terug sturen.


 

 

Bestellen

Ik heb een product gevonden. Hoe bestel ik het?

Bij het plaatsen van een bestelling is het eventueel mogelijk om een account te hebben bij 123platenspeler. Dit kun je eenvoudig aanmaken op onze website. Ook tijdens het plaatsen van de bestelling is het mogelijk om een account aan te maken.

Het bestellen gaat verder als volgt:

Stap 1: gegevens invoeren/account aanmaken/inloggen

Je kunt nu verder winkelen of verder gaan met bestellen via de knop ‘bestelling afronden’. Als je verder gaat met bestellen word je gevraagd in te loggen, als je dat nog niet gedaan hebt. Als je nog geen account hebt, kun je dat direct aanmaken.

Stap 2: betalingswijze

Als je bent ingelogd kom je automatisch in het onderdeel betalingswijze terecht. Hier kun je jouw aflever- en factuuradres controleren en aangeven of je per email op de hoogte wilt worden gehouden over de status van je bestelling. Bij de betalingswijze kun je kiezen tussen iDeal, creditcard. Je kiest voor iDeal door je bank te selecteren.

Stap 3: afrekenen

Hiervoor werkt 123platenspeler met de diensten van de Omnikassa. Kies je voor iDeal, word je doorverbonden naar je bank om daar de betaling te doen. Kies je voor Visa of Mastercard, betaal je via 3-D Secure en kies je voor American Expres betaal je via Safekey. Uitermate veilig dus.



 

 

Bezorgen

Waar kan ik laten bezorgen?

Je kunt je bestelling overal in Nederland laten bezorgen. Voor de eilanden (Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog) geldt een toeslag van 10 euro.


Hoe snel bezorgt 123platenspeler?

123platenspeler is niet zelf verantwoordelijk voor de bezorging van de pakketten en poststukken, maar doet er alles aan om alle bestelde producten nog de volgende dag thuis te laten bezorgen. Zolang je voor 16:00 besteld hebt en het product op voorraad is, zullen wij het nog diezelfde avond aan onze vervoerder meegeven. Die draagt er zorg voor dat het de volgende dag bij je wordt aangeboden. Op zondag wordt er niet bezorgd.


Hoeveel kost thuisbezorging bij 123platenspeler?

De bezorging van alle pakketten en poststukken van 123platenspeler binnen Nederland is geheel gratis. Voor de eilanden (Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog) geldt een toeslag van 10 euro.


Hoe verloopt de communicatie na mijn geplaatste bestelling?

Nadat je jouw bestelling geplaatst hebt, ontvang je direct een e-mail ter bevestiging. Daarna ontvang je nog een e-mail als je bestelling wordt verzonden. Ook bij onverhoopte wijzigingen brengen wij je daarvan direct op de hoogte.

 

Kan ik mijn bestelling naar een postbusnummer laten versturen?

Wij leveren geen pakketten naar postbusnummers.


Kan ik mijn bestelling naar het buitenland laten verzenden?

U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@123platenspeler.nl of via telefoonnummer (085) 876 88 52 om te kijken of wij samen een oplossing voor je verzending maar het buitenland kunnen vinden.


Kan ik op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen?

Dat is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je aangeven of je factuuradres gelijk is aan het bezorgadres. Indien je aangeeft dat dit niet het geval is, wordt je verzocht om het juiste bezorgadres in te voeren. Je bestelling zal dan naar dat adres worden verzonden, terwijl jij gewoon de bestelling betaalt.


Mijn pakket komt niet aan, hoe kan dit?

Controleer altijd eerst de status van je order in je account via ‘mijn account’. Als, volgens de orderstatus, je bestelling is overgedragen aan onze vervoerder, kun je via Track&Trace de huidige status van je order raadplegen. Lijkt alles in orde te zijn, controleer dan het door je opgegeven bezorgadres. Als ook dat klopt, kan het zijn dat er een vertraging is opgetreden bij onze vervoerder. Indien dit meerdere dagen voortduurt, verzoeken wij je vriendelijk contact met onze klantenservice op te nemen.



 

 

Wijzigingen en annuleringen

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@123platenspeler.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.


Mijn order is (gedeeltelijk) geannuleerd. Hoe kan dat?

123platenspeler annuleert je bestelling als je bestelde product definitief uit het assortiment is. 123platenspeler treedt altijd met je in contact als er een of meerdere producten geannuleerd moeten worden.


Wanneer annuleert 123platenspeler een bestelling?

123platenspeler annuleert bestellingen om de volgende redenen:

  • Als je artikel uitverkocht is en definitief uit het assortiment is
  • Als er een vermoeden van fraude is

Wat doet 123platenspeler bij een geannuleerde bestelling?

Je ontvangt direct een e-mail als je order gewijzigd of geannuleerd is. Hierin wordt je onder andere meegedeeld dat een van onze medewerkers zo snel mogelijk contact met je zal opnemen om tot een oplossing te komen.


Mijn orderstatus staat op ‘in bestelling’. Wat betekent dat?

Dit betekent dat een of meerdere door je bestelde producten niet op voorraad zijn en voor je worden besteld.


Kan ik mijn order (gedeeltelijk) annuleren?

Als je jouw bestelling laat bezorgen, is het onmogelijk om (gedeeltelijk) te annuleren, omdat het bezorgproces onomkeerbaar in werking is gezet. Wel kun je jouw producten volgens onze retourregeling altijd binnen veertien dagen retourneren en je volledige aankoopbedrag terugontvangen.


Een product dat was geannuleerd is toch aangekomen. Wat nu?

Het kan zijn dat er iets is misgegaan bij het annuleren. Omdat wij al onze klanten zo snel mogelijk van dienst proberen te zijn, kan het zijn dat je order al door een van onze medewerkers in behandeling was genomen. Mogelijk is je artikel ten onrechte als geannuleerd in je account weergegeven. Je kunt natuurlijk je producten volgens onze retourregeling binnen veertien dagen retourneren en je volledige aankoopbedrag terugontvangen.



 

 

Garantie, reparatie en ruilen

Hoe zit het met de fabrieksgarantie op producten?

Op alle producten is altijd de fabrieksgarantie van toepassing. Daar bovenop komt de garantie die 123platenspeler biedt. Over de garantie van 123platenspeler lees je hier meer.


Ik heb mijn artikel niet in goede staat ontvangen. Wat nu?

Als het product beschadigd is bij ontvangst, kun je het natuurlijk retourneren. Hiervoor dien je altijd binnen 14 dagen na ontvangst contact te leggen met info@123platenspeler.nl over de afhandeling.


Mijn gekochte artikel is stukgegaan binnen 14 dagen. Wat nu?

Als je artikel binnen 14 dagen gebreken vertoont buiten jouw schuld om, kun je contact opnemen met onze klantenservice voor een oplossing.


Mijn gekochte artikel is stukgegaan na 14 dagen. Wat nu?

Als je artikel binnen 14 dagen gebreken vertoont buiten jouw schuld om, kun je contact opnemen met onze klantenservice voor een oplossing.



 

 

Advies, hulp, diensten en contact

Waar kan ik terecht voor algemene vragen?

Voor algemene vragen en klachten kun je terecht bij onze klantenservice. Telefonisch via (085) 876 88 52 of via e-mail op info@123platenspeler.nl. Wanneer je een klacht/geschil wil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel kan dit via de website www.sgc.nl


Waar kan ik terecht voor klachten?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@123platenspeler.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Wanneer treedt 123platenspeler in contact met mij?

Op het moment dat 123platenspeler noodgedwongen iets aan je bestelling verandert of als gemaakte afspraken onverhoopt niet nagekomen kunnen worden, zal een van onze medewerkers per e-mail direct contact met je opnemen.


Hoe lever ik feedback aan 123platenspeler?

Wij stellen je feedback zeer op prijs. Hiervoor kun je te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice via info@123platenspeler.nl.


Wat doet 123platenspeler met feedback?

Alle feedback die 123platenspeler ontvangt wordt gelezen door een medewerker van de klantenservice. Als het mogelijk is, proberen wij de ontvangen feedback mee te nemen en toe te passen. Ons doel is om 123platenspeler voortdurend te blijven verbeteren en jouw feedback is daarin een onmisbaar onderdeel.


Heeft 123platenspeler ook een nieuwsbrief?

123platenspeler heeft een nieuwsbrief waarin je op de hoogte wordt gehouden over nieuwe producten en aanbiedingen.

 

Wat is het doel van de 123platenspeler nieuwsbrief?

De 123platenspeler nieuwsbrief is er voor jou als klant om je op de hoogte te houden van nieuws en aanbiedingen. Het is een stukje service dat wij bieden aan onze klanten.


Hoe meld ik me aan voor de nieuwsbrief?

Als je een profiel hebt aangemaakt op de 123platenspeler website, kun je onder het tabblad ‘mijn gegevens’ je voorkeuren aangeven. Je kunt je daar aanmelden voor de 123platenspeler nieuwsbrief. Als je geen account wilt aanmaken, kun je op de homepage van 123platenspeler je e-mailadres invullen om de 123platenspeler nieuwsbrief te ontvangen.


Hoe wijzig ik mijn nieuwsbriefvoorkeuren?

Als je een profiel hebt aangemaakt op de 123platenspeler website, kunt je onder het tabblad ‘mijn gegevens’ je voorkeuren gemakkelijk wijzigen door de verschillende mogelijkheden aan of uit te vinken.


Hoe meld ik mij af voor de 123platenspeler nieuwsbrief?

Als je een profiel hebt aangemaakt op de 123platenspeler website, kun je onder het tabblad ‘mijn gegevens’ jezelf gemakkelijk afmelden door de verschillende mogelijkheden uit te vinken. Heb je geen profiel, dan kun je jezelf via de homepage van 123platenspeler uitschrijven voor de 123platenspeler nieuwsbrief.


Welke social media gebruikt 123platenspeler?

123platenspeler is actief op Facebook en Twitter. Daarnaast hebben wij ook een youtube account. Meld je aan en blijf op de hoogte van de meest recente nieuwtjes.


Kan ik in contact treden met 123platenspeler via social media?

Het is mogelijk om vragen te stellen via social media en wij beantwoorden ze graag voor je. Hoewel het ook mogelijk is om via e-mail of telefoon contact op te nemen, kun je iedere vraag via onze social media stellen.



 

 

Betalen

Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

123platenspeler ondersteunt verschillende betaalmethoden. iDEAL, MasterCard, VISA, Maestro, V PAY en Bancontact/Mister Cash


Waar vind ik informatie over facturen en betalingen?

Op deze klantenservicepagina’s kun je terecht met al je concrete vragen. Wil je een overzicht van je facturen en betalingen? Die vindt je op je accountpagina bij ‘facturen’.


Hoe neem ik contact op over mijn facturen of betalingen?

Staat je factuur niet meer in je account en je wilt toch een kopie van deze factuur? Neem dan contact op met onze klantenservice. Een van onze medewerkers helpt je graag verder.

    • Onze volledige contactgegevens zijn:
    • 123platenspeler
    • Visseringweg 21A
    • 1112AS Diemen
    • tel: (085) 876 88 52

Ik heb betaald, maar geen product ontvangen. Hoe kan dat?

Controleer altijd eerst de status van je order in je account via ‘mijn account’. Als, volgens de orderstatus, je bestelling is overgedragen aan onze vervoerder, kunt je via Track & Trace de huidige status van je order raadplegen. Lijkt alles in orde te zijn, controleer dan het door jou opgegeven bezorgadres. Als ook dat klopt, kan het zijn dat er een vertraging is opgetreden bij onze vervoerder. Indien dit meerdere dagen voortduurt, verzoeken wij je vriendelijk contact met onze klantenservice op te nemen.


Er is een verkeerd bedrag teruggestort. Wat nu?

123platenspeler stort altijd het volledig betaalde bedrag aan je terug. Mocht je vragen hebben neem contact op met de klantenservice.



 

 

Retourneren

In welke gevallen mag ik producten retoursturen?

Binnen een termijn van 14 dagen heb je een wettelijk recht om zonder opgaaf van redenen de overeenkomst te ontbinden. Als u binnen 14 dagen melding maakt van het feit dat uw wil retourneren dan heeft u daarna nogmaals 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

Als een artikel beschadigd aankomt bij levering moet een klant dit binnen 24uur na ontvangst melden bij de klantenservice. Sommige producten kunnen omwille van hygiëne niet meer worden verkocht nadat deze uit de verpakking zijn gehaald. Deze producten kunnen dan ook niet worden geretourneerd als de verzegeling van de verpakking is verbroken. Dit geldt bijvoorbeeld voor in-ear hoofdtelefoons.


Hoe lang mag ik gebruikmaken van mijn retourrecht?

Je hebt een afkoelperiode van veertien dagen na ontvangst van je bestelde artikel(en). Je mag één of meerdere van deze producten retoursturen zonder opgaaf van reden. Na het aanmelden van je retour via info@123platenspeler.nl heb je nogmaals 14 dagen om je producten retour te sturen. Wel dien je bij het opsturen de verzendkosten te betalen. Graag wel het product in de origineel verpakking terug sturen.


Mag ik alle bestelde producten retoursturen?

Bij 123platenspeler heb je een herroepingsrecht van veertien dagen op je bestelde artikelen. Wil je deze producten toch retourneren, dan gelieve eerst contact op moeten nemen met info@123platenspeler.nl

Wat zijn de voorwaarden voor de staat van het product dat ik retourstuur?

Het product moet onbeschadigd zijn. Je mag het product beoordelen/gebruiken zoals je dat ook in een van een echte winkels zou kunnen doen. Als het product beschadigingen vertoond, houdt 123platenspeler zich het recht voor om hiervoor een waardevermindering in rekening te brengen. Als het product beschadigd is bij ontvangst, kun je het natuurlijk wel retourneren. Hiervoor dien je altijd binnen veertien dagen na ontvangst contact te leggen met info@123platenspeler.nl

 

Ik wil mijn artikel retoursturen. Hoe zit het met mijn betaling?

Binnen een termijn van veertien dagen is het wettelijk verplicht dat je een onbeschadigd artikel mag retourneren zonder dat je daarvoor kosten in rekening worden gebracht. Wel dien je de kosten van de retourzending te voldoen. Je betaling zal binnen tien dagen naar je rekening worden teruggeboekt.

 

Hoe stuur ik een product retour?

Bij het retourneren van een product is het belangrijk dat je het product goed verpakt, zodat wij het product onbeschadigd ontvangen in de originele verpakking. Zend ook de originele, meegezonden factuur mee terug.

 

Wat is een retourdocument?

Een retourdocument is een uniek document waarop je klantgegevens vermeld staan en het type product met de bijbehorende reden van het retoursturen.


Wat is het adres waar ik een product naar kan retourneren?
  • 123platenspeler
  • Visseringweg 21A
  • 1112AS Diemen

Wat als het product dat ik wil retourneren niet door de brievenbus past?

Als je product niet door de brievenbus past, kunt je het als pakket retour sturen. Dit kun je doen bij het postkantoor of postagentschap bij jou in de buurt.


Hoe weet ik dat mijn retourproduct goed is aangekomen?

Als je jouw product als pakket verstuurt, ontvang je van de vervoerder een Track & Trace code, zodat je jouw zending kunt volgen. Zodra je pakket is aangekomen, krijg je van ons een ontvangstbevestiging.


Hoe lang duurt de verwerking door 123platenspeler van een retour gestuurd artikel?

123platenspeler streeft ernaar om binnen 10 werkdagen je retour te verwerken.


Ik heb 10 dagen geleden mijn product retour gestuurd, maar nog niets gehoord. Wat nu?

Indien je na 10 werkdagen geen reactie hebt ontvangen met betrekking tot je geretourneerde product neem dan contact op met de klantenservice


Ik heb geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

123platenspeler streeft ernaar om je betaling binnen 10 dagen na ontvangst van het geretourneerde product naar je rekening terug te boeken.


Wie betaalt de verzendkosten van mijn retourzending?

Als je jouw artikel(en) retourneert, moet je zelf de (pakket)kosten betalen. Je kunt deze kosten echter wel terugvragen bij 123platenspeler door het verzendbewijs op te sturen naar info@123platenspeler.nl. Je kunt alleen de verzendkosten terugontvangen als de retourreden een verkeerde levering of defect product was.



 

 

Mijn account

Wat zijn de voordelen van een account bij 123platenspeler?

Met een account bij 123platenspeler kun je snel en eenvoudig producten bestellen via onze webshop. Je hoeft dan niet steeds opnieuw je gegevens in te vullen. Verder biedt het account je voordeel door de informatie die je er kunt vinden over je orders en je eigen producten.


Welke informatie kan ik vinden op mijn account?

Je account is opgebouwd uit een overzichtspagina waarop al je lopende zaken zijn te zien. Van daaruit kunt je nadere details bekijken. Er is een pagina voor al je persoonlijke gegevens en een inbox waarin berichten van 123platenspeler voor je terechtkomen. Dan is er een overzicht van je al je orders, lopend en afgerond en je kunt zien welke producten je gekocht hebt.


Hoe maak ik een account aan?

Als je nog geen account hebt, kun je bij inloggen je wachtwoord opgeven en wordt er automatisch een account aangemaakt. Je ontvangt bericht in je e-mailinbox en kunt je wachtwoord in het aangemaakte account aanpassen naar een persoonlijk wachtwoord.


Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Het wijzigen van gegevens binnen je account is eenvoudig. Je logt op de normale manier in en kunt je persoonlijke gegevens aanpassen onder het kopje ‘mijn gegevens’.

 

Ik ben mijn e-mailadres vergeten. Wat nu?

Als je het e-mailadres van je account bent vergeten, verzoeken wij je om contact met onze klantenservice op te nemen. Onze medewerkers kunnen dan op basis van je gegevens je account voor je vinden en je het juiste e-mailadres verstrekken.


Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Onder het invulveld voor je wachtwoord staat een link waar je op kunt klikken als je jouw wachtwoord bent vergeten. Er zal dan een door ons aangemaakt wachtwoord naar je e-mailadres verstuurd worden, waarmee je kunt inloggen. Vervolgens kun je dan zelf je wachtwoord weer wijzigen onder het kopje ‘mijn gegevens’.


Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Je kunt je wachtwoord wijzigen in je account onder het kopje ‘mijn gegevens’.


Hoe wordt mijn privacy gewaarborgd bij 123platenspeler?

Wij zijn zuinig met de gegevens van onze klanten en zullen je accountgegevens zorgvuldig beheren. Wij waarborgen je privacy door al je gegevens veilig te bewaren en niet te verstrekken aan een derde partij zonder jouw toestemming. Verder is onze website beveiligd tegen hackers en pogingen tot gegevensdiefstal.



 

 

Voorwaarden, rechten en plichten

Wat zijn de algemene verkoopvoorwaarden van 123platenspeler?

Onze algemene verkoopvoorwaarden vindt u hier.


Modelformulier voor herroeping

Het modelformulier voor herroeping, vindt u hier.