Welkom op 123platenspeler.nl

Annuleren en retourneren

Annuleren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@123platenspeler.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

U kunt uw bestelling tot het moment van de uitlevering annuleren. Dit kunt u doen door een melding te maken bij de afdeling klantenservice onder vermelding van uw naam, ordernummer en uw rekeningnummer (voor het geval dat u al een deel van het bedrag heeft aanbetaald). Wij storten het aankoopbedrag dan binnen 2 dagen terug op uw rekening.

Retourneren

Toch niet tevreden over uw bestelling/producten? Of is het defect bij aankomst? Geen enkel probleem, bij ons kunt u uw pakket of enkele producten van uw bestelling retourneren. Dit geldt voor alle aankopen gekocht bij ons via de website.

Wat houdt retour sturen in:
  • U kunt altijd het product retourneren naar:
  • 123platenspeler
  • Visseringweg 21A
  • 1112AS Diemen
 
Bedenktermijn:

De bedenktijd die u bij 123platenspeler heeft is 14 dagen na factuurdatum. U kunt binnen deze 14 dagen beslissen het product(en) te retourneren aan ons. Binnen de 14 dagen is een mailtje dat uw pakket eraan komt ook voldoende. Wij weten dan dat u gebruikt maakt van de bedenktermijn. Het enige wat we vragen is deze termijn en de spelregels te hanteren!

Deelvergoeding

U wilt uw product(en) retour sturen, maar heeft deze toch gebruikt. Binnen de bedenktermijn is dat geen probleem. U krijgt een deelvergoeding wanneer er gebruikssporen te zien zijn. De gebruikssporen worden als volgt vergoed:

    • Status van uw product tegenover de vergoeding/terugbetaling
 
  • Compleet in originele staat en verpakking
    • = 100% vergoeding van het aankoopbedrag

  • Compleet maar een beschadigde verpakking
    • = 90% vergoeding van het aankoopbedrag

  • Incompleet en/of zonder verpakking
    • = 75% vergoeding van het aankoopbedrag

  • Beschadigd
    • = 50% vergoeding van het aankoopbedrag

  • Vies & gebruikt
  • = 25% vergoeding van het aankoopbedrag
 


  • Sommige producten hebben een 100% waarde vermindering bij retourneren. Ieder ander zal dit ook begrijpen waarom. Onderstaand vindt u een overzicht welke producten dit zijn:
  • - Producten die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden, zoals: oordopjes, headsets en hoofdtelefoons.


Zo compleet mogelijk!

Wij willen u zo snel mogelijk van dienst zijn en uw retourverzoek zo snel mogelijk verwerken. Wanneer u iets retour stuurt naar ons, doe er dan een schrijven bij met duidelijk uw naam, adres, contactgegevens en het ordernummer. En laat ons weten dat u een pakket heeft toegestuurd. Bijvoorbeeld in de doos duidelijk uw naam, adres en contact gegevens. Ook kunt u gebruik maken van het Europese geldende heroepingsformulier. U kunt deze hier downloaden.

Defect bij ontvangst

Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, neemt u dan alstublieft zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice; onder vermelding van uw naam en ordernummer. Het defecte product kan dan hersteld of vervangen worden. De kosten voor het retour sturen van het artikel krijgt u van ons vergoed.

Verkeerd geleverd product

Mocht het voorkomen dat u een ander product ontvangt dan dat u heeft besteld, verzoeken wij u vriendelijk, binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw bestelling, contact op te nemen met onze klantenservice, onder vermelding van uw naam en ordernummer.